2011. április 27., szerda

Kami Garcia – Margaret Stohl: Lenyűgöző teremtmények


Kami Garcia - Margaret Stohl - Beautiful Creatures  - Lenyűgöző teremtmények
Kami Garcia – Margaret Stohl: Lenyűgöző teremtmények
Könyvmolyképző Kiadó, Szeged, 2010

Gatlin megyében ritkán érték meglepetések az embert. Legalábbis azt hittem. Kiderült, nagyobbat nem is tévedhettem volna.
Volt egy átok.
Volt egy lány.
És a végén
Ott volt egy sírgödör.
Lena Duchannes-hoz fogható lányt még nem láttak Gatlin városában. A középiskola új diákja mindent megtesz azért, hogy különleges képességeit és a családját sújtó évszázados átkot eltitkolja a városka vaskalapos polgárai és diáktársai előtt. Azonban az elfeledett Dél vadon burjánzó kertjeiben, borongós mocsaraiban és romos temetőiben nincs az a titok, ami örökre titok maradhatna. Ethan Wate számolja a napokat az érettségiig. Azon a napon nem csak a középiskolának, de Gatlinnek is búcsút akar mondani. Hónapok óta egy gyönyörű lány kísért az álmaiban. Amikor Lena beköltözik a város legrégebbi, egyben leghírhedtebb ültetvényére, Ethan megmagyarázhatatlan vonzódást érez iránta. Elszántan kutatni kezdi a kettejük közötti titokzatos kapcsolat eredetét.
Egy városban, ahol ritkán érik meglepetések az embert, egy titok mindent megváltoztathat.

Nos,külön szedem a spoileres részeket, mert nem szeretném lelőni a poént azok előtt, akik még nem olvasták.
Alapjáraton nem vettem volna meg, de suliban fotópályázaton nyertem egy 10.000 Ft-os könyvutalvány Alexandrába, és mivel kollégista vagyok, hazafele menet bementem a szfvári plázába, ahol a legelső üzlet jobbra Alexandra :)) Ami azért jó, mert ahol én élek, ott nincs:(
Akkor megvettem ezt, a Garaboncot és a Csitt csitt-et. Nem vártam tőle túl sokat, a borítója sem nyerte el a tetszésemet, a tartalom sem izgatott igazán, azt sem tudom így utólag, mi kényszerített arra, hogy megvegyem.
A tartalma alapján attól féltem, hogy olvasás közben "csöpögni" fog belőle a nyál, mivel szerelem, meg ízé.. de nem volt nyálas.
----------------------                     ----------------------------                              
És itt jön a spoileres rész!!!!

Ethan folyton ugyanazt álmodja. Egy lányt próbál megmenteni, de kicsúszik a kezei közül,és így nem sikerül.
Aztán egy napon egy bizonyos új lány jön a suliba, Lena Duchannes, a híres (vagy hírhedt?) Macon Ravenwood unokahúga, a város őrültjének az unokahúga. Egy barátot sem szerez, kivéve Ethan-t, akivel igen csak jó viszonyba kerülnek.
Lena minden nap felír a kezére egy számot.152, 151, 150, 149, stb. Visszaszámol.. a születésnapjáig. Ugyanis amint betölti a tizenhatodik évét, kiválasztják.. Vagy sötét igéző lesz belőle, vagy fényhozó.
Spoileres résznek vége!
 ----------------------                     ----------------------------                                
A történet egyedi, és szép, nekem nagyon tetszett. :) Kifejezetten az fogott meg benne, hogy nem lett elkapkodva a vége, és szépen, fokozatosan került minden szál a helyére, nem úgy, mint a legtöbb könyvnél, hogy ha beleolvasunk az utolsó oldalba, mindenre rájövünk (tapasztalat:D)

Kedvenc fejezet: Halloween :)
Kedvenc karakter: Macon bácsi


Totális kedvenc lett, és várom a folytatást a Beautiful darkness (Lenyűgöző sötétség) és a Beautiful Chaos-t (Lenyűgöző zűrzavar) is:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin