2013. március 16., szombat

Maggie Stiefvater Forever – Örökké (Mercy Falls farkasai-trilógia 3.)


Maggie Stiefvater - Forever - Örökre

Fülszöveg: 

akkor…
Amikor Sam megismerte Grace-t, ő farkas volt, Grace pedig ember. Sam végül megtudta, hogyan lehet ember, szerelmük a különös távolságtartásból a közös élet intenzív közelségévé változott.
most…
Itt véget is érhetne a történetük. De Grace nem maradhat ember. Ezúttal ő a farkas. És Mercy Falls farkasait egy végzetes, különös vadászat fenyegeti.
örökké…
Sam bármit megtenne Grace-ért. De képes-e egyetlen fiú és egy szerelem megváltoztatni az ellenséges, veszett világot? A múlt, a jelen és a jövő összeomlani készül, egyetlen pillanatban – élet és halál pillanatában. A búcsú vagy az öröklét pillanatában.



Szerintem: 
Imádtam ez egész sorozatot.
Tetszett, hogy minden könyv szövege olyasmi színű, mint maga a borító. A szereplőket egytől-egyig megkedveltem, tetszett, hogy annyira más személyiségek, mégis jóban vannak. Néha úgy éreztem, sántikál a történet, mintha az írónő belegabalyodott volna a saját szálaiba, de a végén csak megoldotta. :) Izgalmas volt, néhol pihentető, de sohasem lapos. Szerettem az egész trilógiát. Sajnálom is, hogy vége lett, de így pont elég volt, ennél több már csak idegesítő elhúzás lett volna.
A borítók csodaszépek, a történet tökéletes. :)

Kedvenc szereplőm: Minden főszereplő. :)
A könyv 5/5 pontot kapott tőlem, és besoroltam a kedvencek közé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin