2013. május 20., hétfő

Nalini Singh: Angyalvér


Nalini Singh - Angyali vadász - Angyalvér
Fülszöveg: 
A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában – abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete – még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…

Szerintem: 
Könyvtári példány, mivel azt mondták róla, hogy túlfűtött szexuális részek vannak benne, nem vettem meg. Sőt! Rengetegszer elmentem mellette ez engem nem érdekel, nem nekem való, stb. kifogásokkal. Aztán mégis nálam kötött ki. Olvastam, olvastam, olvastam, olvastam.. De hé! Hol vannak azok a bizonyos szexuális jelenetek, amik miatt nem akartam elolvasni? Á, itt van egy! Ennyi? Nem fogok többször másokra hallgatni. Ugyanis amennyire nem akartam elolvasni, annyira tetszett. Főleg a vége. Nalini Singh világához már láttunk hasonlót, mégis egyedi valamilyen szinten. Nagyon tetszett az, hogy az angyaloknak különböző, színes szárnyuk volt, nem az az unalmas hófehér, vagy fekete. A vége meglepett, nagyon tetszett. Köszönöm az írónőnek ezt az élményt!

Kedvenc szereplők: Illium, Sarah
A könyv 4,5 pontot kapott. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin